fixatrix

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Ingrid Strand - 13 februari 2011 21:39

..hade jag i går. Full fart hela dagen, David och jag har en tendens att alltid vara tids-optimister. Så vi blir alltid klara med saker i sista stund, eller försent. Ska jag vara ärlig så är till och med David värre än mig. Han är alltid klar sist och kommer på typ 5 minuter innan att "Oj, Ingrid kan du stryka min skjorta?"   . Ja det är vi i ett nötskal! :)

 

Nåja, jag hade en väldigt trevlig dag. Dom som var här var: Mamma, Pappa, Karin, Håkan, Elias, Jesper, Anni, Johan, Sara, Axel, Göran, Kristina, Davids mamma och pappa, Fred, mormor, Gunlög och Bobbo. Nästan tur att det inte kom fler för då hade vi nästan inte fått plats. Tyvärr har man ju inte ett extra stort rum man kan ha till kalas...

 

Jag bjöd iallafall på smörgåstårta först och senare på kaffe med kladdkaka och grädde. Vi fick en smörgåstårta över så det har jag ätit 3 gånger idag. Är ju så gott! Den räcker nog till ett par "frukostar" till.

 

Jag fick en massa fina presenter, bland annat det här:

 

Klädhängare "Hjärtslag" från Village. Fick 2 st av mamma och pappa. Ska jag ha i hallen sen.

 

 

Kakfat "Jelly Bean" från Village- fick av syster Karin med familj

har det som frukfat nu eftersom vi inte direkt äter kakor varje dag.

     

 

 

Äggklocka av mamma och pappa, såklart den gröna

 

Å så fick jag presentkort på "Lek och Hobby", "Cubus" och "Claes Ohlsson" och en del andra saker + en massa blommor  

 

Det var en riktigt lyckad födelsedagsfest tycker jag. Tack allihop!     

_____________________________________________________________________

 

Idag har David och jag varit inne i stan och kollat på

   förlovningsringar  , var inne i 3 butiker men hittade inga vi gillade direkt, finns ju rätt många att välja på. Funderar på att beställa från nätet istället, var inne på en sida och kollade förut http://www.vigselbutiken.se/simply-love-60635.html Dom var rätt fina tycker jag, man kunde beställa hem ett ringmått kostanadsfritt så det har jag gjort, blir ju lite lättare när man vet sen vilken storlek man ska ha. Vi får väl se vad det blir.

 

Nu ska jag fortsätta att slöa i soffan, ny arbetsvecka i morgon och på onsdag blir det ut en sväng med lärarna och på lördag blir det ju FEST!   Kul!

 

Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards