fixatrix

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ingrid Strand - 7 februari 2011 18:10

..igen. Tycker veckorna går så snabbt, snart fyller man ju år till och med. Har fullt upp inför detta 30-års-fyllande   . På min födelsedag blir det lite extra fika till skolpersonalen på skolan, dagen efter blir jag firad på förskolan. På lördag blir det kalas med släkten, på onsdagen efter det blir det nåt hemligt med lärarna och på lördagen efter det blir det 30-års fest. Herregud! låååångt firande :) Men det ska ju bara bli skoj alltihop.

 

Nåja, idag har det varit en rätt vanlig arbetsdag, inget speciellt har väl hänt direkt.

Var en sväng på köpstaden efter jobbet, hade ju fått sms att mitt Panduro-paket hade kommit, och då måste man ju hämta det illa kvickt, är ju skoj att få paket trots att man vet vad som är i. Så i kväll ska jag testa att göra ett Rouleau-armband. Lägger väl upp en bild sen om det blir bra   .

Var en runda på systemet igen också, fick visa leg idag med!   Oj vad jag ser ung ut! He He.. tror till och med det var samma tjej i kassan som sist. Ska nog göra det till en sport. 1 poäng om man får visa leg. Nu har jag 2!

 

Har ju gjort en annan grej till poäng-system också... om man möter en bil som har glömt sätta på lyset så blinkar man åt bilen, tänder föraren lyset ger det 1 poäng, tackar han/hon med handen också så blir det 2! Ha! Ha! Ja vad man kan roa sig lätt.

 

Har märkt att jag möter i stort sett samma bilar när jag kör till och från jobbet, (fast dom har alltid lyset tänt, inga poäng där inte)  kanske inte så lustigt, de har väl antagligen samma arbetstider varje dag som jag har. En av dom jag möter är jag vän med på facebook, även fast jag inte känner honom. Undrar om han vet att det är jag? Ska nog hälsa på honom i morgon bara för skojs skull   .

 

Hmm..skriver bara en massa strunt idag tycker jag...bäst jag slutar nu...

Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards