fixatrix

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Ingrid Strand - 9 februari 2011 21:02

I dag var den stora dagen här. Nu har jag blivit halv-tant!   

 

Dagen började med att jag kom försent till jobbet, bra start där :) Men det gick att jobba igen med lite stress, å andra sidan jobbade jag ju över i går så det jämnar ju ut sig. Först kom några elever och sjöng "ja må hon leva" och så fick jag en kram av en elev. Gulligt!

 

Senare vi halv-tio-fikat var det dag för mig att bjuda på tårta och mormors bullar. När alla hade i personalen hade kommit så sjöng dom en sång som dom hade skrivit om texten på. Så här var den:

  

 

Förstår inte hur dom lyckas få ihop texten, jag var imponerad! Jättefint var det! Efter det blev det den klassiska födelsedagssången också   , och så fick jag blommor och ett kort. Om ni inte visste det så har jag världens bästa arbetskamrater   .

 

  

 

 

Tårtorna blev bra, fast det var på gränsen att dom räckte. Ska komma   i håg det när jag fyller 40!

 

Sen under dagen kom det fram elever hela tiden och sa grattis och så några fler födelsedagssånger på det.

Fick en del teckningar av eleverna också, dom är ju så gulliga allihop!   

    

 

I morgon blir det lite firande,  men då inne på förskolan. Oj vad jag blir bortskämd  .

 

Eftermiddagen var rätt så vanligt men efter lunch fick jag ont i huvudet och blev trött, trodde ett tag att jag höll på att bli sjuk   . Men jag var nog bara trött för när jag hade kommit hem och vilat en timme så mådde jag bra igen. Skönt det!    

 

 

Å så hände det ju en annan sak när jag kom hem. David frågade om jag ville förlova mig med honom!   JA! sa jag ju självklart . Det kom väl inte inte som någon direkt överaskning för vi har ju pratat om det ( eller jag kanske har tjatat???)   

 Ha! Ha! Så nu är vi det iallafall! Har inte köpt några ringar än, vi får göra det när vi får tid. Fick lite presenter av David med :

     

 

Nu ska jag bara ta det lugnt och ha det bra. Se ya!

 

/ Ingrid, 30-årig fästmö!   

     

 

 

 

Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards