fixatrix

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Ingrid Strand - 5 februari 2011 10:55

 ...morgon, eller förmiddag kanske det heter nu. Har lite planer på vad som ska göras idag. David ska jobba hela dagen så jag får klara mig själv. Först hade jag tänkt ta en sväng till Köpstaden och köpa present till Håkan (systers fästman). I morgon ska vi (eller kanske bara jag?) till dom och fira honom för han fyller år den 8:e. Ska en sväng in på systemet också och köpa vin och lite annat till 30-årsfesten, har dock ingen aning vad för vin jag ska köpa eftersom jag inte dricker det själv, jo mousserande vin dricker jag men det räknas kanske inte? Vi får väl se vad jag hittar.


Sen bär det av hemåt för att städa lite, måste röja upp i "pysselrummet", där ser det alltid ut som kriget har dragit fram och så blir det väl lite annat plock. I kväll ska jag köra in syster med gäng in till Kalmar och efter det  blir det hem och se MELODIFESTIVALEN!!!    Ska bli skoj! Kristian och Jessica ska komma också om jag har fattat rätt. Vet inte riktigt vad vi ska äta än bara, tror vi kör på nåt färdigt i kväll.


Nähä.. dags att göra sig iordning så man kommer i väg. See ya!



Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards