fixatrix

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Ingrid Strand - 3 februari 2011 20:39

Idag har jag beställt lite pysselgrejer från http://www.pandurohobby.se (igen)   .

Hittade inspiration av ett tips dom hade på hemsidan. Detta var det jag beställde:

 

               

Så nu kan ni ju fundera på vad man använder dessa små saker till   .

Kan tillägga att tyg ingår också och en symaskin behövs till...

  

Har donat med lite annat också, sydde ett förkläde i tyg-vaxduk, använder det på jobbet när jag är i köket (när jag kommer ihåg att ta på det)  Av David fick jag ett bra betyg på förklädet :- Det ser köpt ut...  Fast han kan ju ha sagt så bara för att vara snäll min lilla plutt   .


Såhär blev det, lite svårt att se dom

svarta banden längst upp när det är samma färg som provdockan bara.


  


 

Skrev ju lite tidigare om "PhotoPearls". Gjorde en tavla på mig och David, 3600 nabbipärlor, det var pilligt men skoj. Ska nog göra fler när jag känner för det.     

 

                                       

 

Har någon kommit på vad jag ska ha pysselgrejerna jag beställt till nu då?

Jo! Det ska bli sådana här Rouleau-armband.



    Så nu är det bara att vänta på paketet..

Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards