fixatrix

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Tillbaka till Forest village farm... :)

Av Ingrid Strand - 3 maj 2011 19:07

Skrev ju sist i förra inlägget att jag ska tillbaka och jobba på Skogsbygården i Augusti igen. Fick inte fortsätta vara i köket på förskolan i Gårdby, tydligen ska det vara färre barn på småbarns-avdelningen nästa år och då tycker

"de som bestämmer" att personalen kan klara dukning/diskning själva. Tråkigt! Har trivts bra där! Men vi får väl se vad som händer framåt. Det är ju ett tag till och så har jag ju en storstädning och sommar-semester innan dess. Det är ju "bara" sisådär 12 veckor till semestern.. Visseligen har jag trivts bra på Skogsbygården innan också men det har ju varit skönt att bara vara på ett ställe...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Byggstatus just nu: Noll..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fick idag hem de andra två tapetproverna jag beställt. Kan kanske bli den ena av dom, om inte den är för mesig...hmm.. vi kan inte bestämma oss... Bra grej det där med att beställa tapetprover, de var gratis, inte ens frakt behövde jag betala, och två stora bitar också. Beställde från maleributiken.se.


  

Den med blomkvistarna är "ett kanske". Syns kanske dåligt men det är lila kvistar på silvrig botten.


Hade tänkt att använda de att klä in lådor att ha till förvaring sen i mitt hobbyrum.   kan ju bli snyggt. Måste bara hitta några lådor att klä in också, har letat runt lite på nätet men inte hittat nåt som jag gillar sådär direkt. Vet ju hur de ska se ut men de finns inte helt enkelt. Får väl bygga själv om jag inte får napp.


Har inte så mycket att skriva om just nu...livet bara rullar på som vanligt...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid Strand - 5 november 2011 20:45

Har flyttat min blogg, den finns numera att läsa här: http://fixatrix.blogspot.com/   Ses där! ...

Av Ingrid Strand - 30 oktober 2011 19:12

  Vad är det kan man ju undra? Jo det är en ny grej jag tänkte testa.   Var inne en sväng till stan tidigare i kväll, åkte till Present & Hobby på Baronen. Hittade det jag sökte efter, nämligen det här:     Quilling är en teknik där man ...

Av Ingrid Strand - 29 oktober 2011 11:48


  Håller på att sy en ny väska i fårskinn, men jag kan inte bestämma vilket tyg jag ska ha som foder.   Det får ni bestämma!          Såhär ser den ut just nu (ska stryka till den sen också). Baksidan blir slät i den ljusa grå nyans...

Av Ingrid Strand - 26 oktober 2011 22:19



                   

Av Ingrid Strand - 24 oktober 2011 22:19

Eller så stort är kanske inte Kalmar men var i allafall en runda inne i stan efter jobbet. Skulle ju kolla om jackan från Cubus. Såg en reklam-film på Cubus hemsida om den, kolla här: http://cubus.com/sv/Campaign/Woman/    Tyckte det var ett br...

Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards