fixatrix

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Ingrid Strand - 2 maj 2011 21:47

...har precis gjort om bloggen, kul att sitta och exprimentera med datorn för jag är väl ingen dataexpert direkt. Men man får testa sig fram, förhoppningsvis blev den lite snyggare iallafall.


Vad har hänt på senaste tiden då? Hmm.. vi var och firade Valborg, eller firade och firade vet jag inte men vi var iallafall i Algutsrum och kollade på elden. Denna gång kom vi nästan i tid. De tände elden precis när vi kom.

Kommer själv ihåg när jag var liten och gick i fackel-tåget från idrottsplatsen Enebacka mot grusgropen, men jag var så feg att jag hade en flagga i handen istället för en fackla.   Trodde väl att jag skulle bränna mig eller nåt.


 

 

På byggfronten händer inte så mycket just nu. Allt är färdigt med rivning och "städning" till snickarna kommer. När vet vi inte just nu, det var sagt i månadsskiftet att de skulle komma och det är ju typ nu, men vi får se vad som händer framöver.

Har kollat runt på lite fler tapeter också men har inte bestämt nåt. Väntar på att två tapetprov ska komma med posten. Det finns ju så mycket att välja på. Här är några jag hittade idag iallafall:

 

  

Kan ju tillägga att jag inte tänker tapetsera med katten   .

Hon fick vara med ändå för hon är alltid så söt och ska sitta och titta när man grejar med saker.

_________________________________________________________________

 

Förresten..om någon som jobbar på Skogsbygården läser detta så kan jag meddela: Dags att få ordning på kontoret! I Augusti är jag tillbaka! He He..

 

 

 

 


Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards