fixatrix

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Ingrid Strand - 27 maj 2011 21:18

Idag har jag + ett gäng städare och vaktmästare varit på möte angående den framtida fastighetsförvaltningen, vi var på Hotel Skansen i Färjestaden, var väl rätt så intressant även om jag inte är så engagerad.


Är ju med i arbetsgruppen också som ska diskutera vad vi alla har kommit fram till hittils. Men jag funderar på att ge platsen till någon annan som är mer intresserd. Får väl skicka iväg ett mail till chefen och höra vad hon tycker, arbetsgruppen ska träffas den 7 Juni för första gången så det kan väl inte spela någon roll om det är nån annan än. Är ingen "mötesmänniska" direkt...


Men nu är det helg så då ska man inte fundera på jobbet!


I morgon måste vi röja bort en massa byggskräp på uteplatsen, känns som jag ägnat ett gäng lördagar på att städa byggskräp nu men det är ju ett måste. Iallafall om man vill ha det fint.


  











Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards