fixatrix

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Ingrid Strand - 21 maj 2011 21:12


Ibland måste man roa sig lite..   


Vilken bild är fulast???

1

 


2

   


3

 



   4

 


5

 


6

 


7

 


 8

 


9

 


10

 


11

   

    

Hoppas någon fick sig ett gott skratt!

Av Ingrid Strand - 21 maj 2011 19:49

Idag har Lars Wirsell varit här, elektriken alltså. Kul att NÅT händer i renoverings-rummet. Kan tillägga att det inte kom några snickare varken onsdag, torsdag eller fredag. Pust! Men det är bara att vänta vidare...

Nu har iallafall Lasse dragit fram all el till kontakter, lampor och så.


Elkontakt till symaskinen kanske?   




     

kontakter till taklampa och fönsterlampa.



Under tiden Lasse var här så började jag måla "lilla gruppen" utemöbler, två stolar och ett bord.


  


Det blev väldigt grönt, men rätt coolt ändå. Möblerna ska vi ha på vår "sol-fika-plats" nere i trädgården.

När David kom hem (han hade varit och jobbat i sin pappas badrum) så klippte han gräset och jag körde lite trimmer senare. På tal om att klippa gräs så tyckte tydligen vår ena granne att det inte är för tidigt att börja klippa 8.15 en lördagsmorgon, det tycker jag. Vet inte han de "oskrivna reglerna," tidigast 10.00 på morgonen och senast 22.00 på kvällen...på helger alltså. Nåja, jag var ju redan vaken när han började..


Putsade på betong-föremålen i går också, ska nog putsa lite till....


     




 














Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards