fixatrix

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Ingrid Strand - 26 mars 2011 20:46

..med renoveringen av vårt hus. Men först det senaste pysslet.


Gjorde ju en Mario-tavla till Elias, som han ska få i morgon när vi ska fira att han fyller 6 år.

 -----> <------


Gjorde även en Luigi-figur han ska få, den strök jag på baksidan istället.

   

Å så måste ju Jesper få en liten grej också. Han får en namnskylt:

 

Ja så mycket mer pyssel har jag inte gjort på senaste tiden.

__________________________________________________________________________________________________


I dag hade David och jag bestämt att vi skulle köra till återvinningen med grenar från det vi tog ner förra helgen. Jag har lånat hem mormors bil över helgen eftersom den har dragkrok, vilket vår bil inte har. Sen kom vi på att vi lika gärna kunde börja riva i gamla köket när vi ändå hade släpet hemma och få iväg lite därifrån också.


Ut med diskbänk och skåp!

 

     

 


När vi bytte diskbänken (den vi idag rev ut) skrev jag en lapp. Visste väl inte då att det inte skulle ta så få år tills vi skulle riva ut den igen   



Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards