fixatrix

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Ingrid Strand - 2 mars 2011 22:29

..har en tendens att inte gilla onsdagar, vet inte varför egentligen, de är tråkiga bara.


Nåja, hoppas det blir en roligare dag i morgon. Det är ju fika-torsdag i skolan och det är alltid trevligt. Nästa torsdag är det min tur att fixa fika, tror jag vet vad jag ska bjuda på men det kan jag ju inte avslöja här än   .


I går var vi och lämnade in bilen på service och så var det lite småfel som skulle fixas. Trodde vi skulle få tillbaka den idag men kamremmen hade inte kommit så den får vara kvar hos Ekman tills i morgon, som tur är har man en snäll svärfar som jag får låna bil av. Snällt av honom.    Annars hade jag väl fått cykla till Gårdby, känns inte så lockande.   


På fredag ska jag en sväng in till stan efter jobbet, ska hämta förlovningsringarna som är på förstoring just nu. Hoppas det blir bra med dom nu så man får ha en ring på sig någon gång, ska ta en runda förbi Cubus också tror jag, fick ju presentkort där av mam och pap när jag fyllde. Där finns det alltid kläder jag vill ha. Bra affär!


Idag när vi kom hem stod en påse med ballonger och paket i. Till MIG!!! Det var från grannen. Snällt! En födelsedagspresent    och en förlovningspresent   .

I den ena var det som en ram med en spelgel i och en hållare för ett ljus framför, svårt att förklara.. och i den andra var det en skål som såg ut som ett hjärta man kunde dela på som det stod "mitt" och "ditt" på. Fint!


När vi hade hämtat posten och kom innanför dörren så satt vår ena katt där, med en trasig ballong framför sig, hon såg så söt ut, ungefär som "vadå? jag har inte gjort nåt"... min lilla söta katt!   



Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards