fixatrix

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

arbetsskadad..

Av Ingrid Strand - 9 april 2011 12:48

..är jag nog.. jobbar man som städare så ser man smuts överallt. Skulle BARA plocka in disken i maskinen nyss. Såg då att en kökslucka behövdes torkas av, och den brevid, och nästa och nästa.. det slutade med en storstädning i hela köket. Arbetsskada ja visst! Men rent i sitt hem får man ju iallafall, men det var ju inte riktigt det jag hade tänkt göra idag...


Idag är det strålande solsken (man måste skriva om vädret för det engagerar ALLA!   )

Sitter på uteplatsen nu och skriver. David har åkt i väg för att jobba och jag funderar på att ta en sväng in till stan och kolla säng, har ju tänkt det ett par gånger men det blir ju aldrig av. Men vet inte om jag har lust när det är fint väder, då vill man ju vara ute och greja.. vi får väl se..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid Strand - 5 november 2011 20:45

Har flyttat min blogg, den finns numera att läsa här: http://fixatrix.blogspot.com/   Ses där! ...

Av Ingrid Strand - 30 oktober 2011 19:12

  Vad är det kan man ju undra? Jo det är en ny grej jag tänkte testa.   Var inne en sväng till stan tidigare i kväll, åkte till Present & Hobby på Baronen. Hittade det jag sökte efter, nämligen det här:     Quilling är en teknik där man ...

Av Ingrid Strand - 29 oktober 2011 11:48


  Håller på att sy en ny väska i fårskinn, men jag kan inte bestämma vilket tyg jag ska ha som foder.   Det får ni bestämma!          Såhär ser den ut just nu (ska stryka till den sen också). Baksidan blir slät i den ljusa grå nyans...

Av Ingrid Strand - 26 oktober 2011 22:19



                   

Av Ingrid Strand - 24 oktober 2011 22:19

Eller så stort är kanske inte Kalmar men var i allafall en runda inne i stan efter jobbet. Skulle ju kolla om jackan från Cubus. Såg en reklam-film på Cubus hemsida om den, kolla här: http://cubus.com/sv/Campaign/Woman/    Tyckte det var ett br...

Presentation

Omröstning

Vilken färg på tyget ska jag ha till fårskinns-väskan?
 Vit
 Svart
 Lila
 Gul
 Grå
 Blå
 Vinröd
 Turkos
 Grön

Senaste inläggen

Skriv en rad i min gästbok!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

 


Ovido - Quiz & Flashcards